Неділя, 17.11.2019, 20:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ТВСВ МЦППЗЗВ (с.Войниха, Лубенський р-н)

Вимоги до кваліфікаційних категорій

а) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»

1. Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1. Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою

1.2. Стаж педагогічної роботи - не менше 3 років.

1.3. Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2. Вимоги до професійної діяльності:

2.1. Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2. Знання нормативно-правових основ у галузі освіти.

2.3. Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів

2.5. Участь у роботі методичної комісії, школи починаючого спеціаліста, у проведенні заходів при проведенні предметної декади, внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності.

2.6. Проведення відкритого уроку, виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.7. Розробка дидактичних матеріалів та наочностей.

2.8. Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

3. Вимоги до особистості педагога.

3.1. Формування індивідуального стилю педагога.

3.2. Формування емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3. Володіння окремими елементами педагогічної майстерності.

 

б) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

1. Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1. Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою.

1.2. Стаж педагогічної роботи - не менше 5 років

1.3. Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2. Вимоги до професійної діяльності:

2.1. Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2. Знання нормативно-правових документів у галузі освіта.

2.3. Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм.

2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів, методів орієнтованого підходу до організації навчального процесу.

2.5. Володіння технологіями творчої педагогічної діяльності 3 урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

2.6. Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах, фахових конкурсах).

2.7. Виступи з доповіддю на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях

2.8. Проведення відкритого уроку з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій.

2.9. Розробка дидактичних матеріалів та наочностей.

2.10. Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.   

2.11. Впровадження перспективного педагогічного досвіду в ПТНЗ.

3.  Вимоги до особистості педагога.

3.1. Формування індивідуального стилю педагога.

3.2. Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3. Володіння елементами педагогічної майстерності.

 

в) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

1. Вимоги до освіти, стажу та підвищення кваліфікації:

1.1. Повна вища педагогічна освіта або інша повна вища освіта з педагогічною підготовкою

1.2. Стаж педагогічної роботи - не менше 8 років.

1.3. Підвищення кваліфікації - не рідше одного разу на п'ять років до атестації за фахом.

2. Вимоги до професійної діяльності:

2.1.Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета.

2.2. Знання нормативно-правових основ у галузі освіта.

2.3. Забезпечення засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм.

2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів, методів орієнтованого підходу до організації навчального процесу.

2.5. Володіння технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів.

2.6. Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик.

2.7. Запровадження оригінальних та інноваційних ідей.

2.8. Застосування нестандартних форм проведення уроку

2.9. Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах, фахових конкурсах).

2.10. Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.11. Організація та проведення відкритого уроку з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій.

2.12. Розробка методичних рекомендацій відповідно до поставленої проблеми, розробка дидактичних матеріалів та наочностей.

2.13. Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів

2.14. Поширення перспективного педагогічного досвіду в ПТНЗ області.

2.15. Участь в роботі обласних секціях, семінарах, конкурсах, тощо.

2.16. Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо.

3. Вимоги до особистості педагога.

3.1. Наявність індивідуального стилю педагога

3.2. Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3. Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини.

3.4. Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5. Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів.

3.6. Досконале володіння педагогічною майстерністю

     

в) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання II категорії»

1. Вимоги до тарифного розряду та стажу:

1.1. Наявність тарифного розряду - «встановлено найвищий тарифний розряд» (12 т.р.).

1.2. Стаж роботи на займаній посаді - не менше 5 років

2. Вимоги до професійної діяльності:

2.1. Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

2.2. Знання нормативно-правових документів у галузі освіти

2.3. Володіння та застосування методів і прийомів виробничого навчання.

2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів.

2.5. Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик

2.6. Застосування нестандартних форм проведення уроку виробничого навчання.

2.7. Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньо училищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних та Всеукраїнських конкурсах професійної майстерності.

2.8. Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.9. Організація та проведення відкритого уроку виробничого навчання з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.10. Розробка методичних рекомендацій, розробка дидактичного матеріалу та наочностей.

2.11. Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

2.12. Впровадження передового педагогічного досвіду

2.13. Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо.

3. Вимоги до особистості майстра в/н.

3.1. Наявність індивідуального стилю педагога

3.2. Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3. Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини

3.4. Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5. Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів

3.6. Досконале володіння елементами педагогічної майстерності

 

г) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії»

1. Вимоги до тарифного розряду та стажу:

1.1. Наявність тарифного розряду - «встановлено найвищий тарифний розряд» (12 т.р.).

1.2. Стаж роботи на займаній посаді - не менше 8 років

2. Вимоги до професійної діяльності:

2.1. Знання основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

2.2. Знання нормативно-правових документів у галузі освіти

2.3. Володіння та застосування методів і прийомів виробничого навчання.

2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів.

2.5. Володіння, використання та поширення інноваційних освітніх методик

2.6. Застосування нестандартних форм проведення уроку виробничого навчання.

2.7. Участь у роботі методичної комісії, в організації роботи школи починаючого спеціаліста, у проведенні внутрішньоучилищних конкурсах педагогічної майстерності, в обласних конкурсах професійної майстерності (предметних олімпіадах та фахових конкурсах)

2.8. Виступи з доповідями на засіданні методичної комісії, на педагогічній раді, педагогічному читанні, педагогічних конференціях.

2.9. Керівництво методичною роботою майстрів в/н (творчі групи, методичні об'єднання).

2.10. Організація та проведення відкритого уроку виробничого навчання з використанням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання, відкритого виховного та позакласного заходу з використанням інноваційних технологій

2.11. Організація та проведення внутрішньоучилищних конкурсів фахової майстерності

2.12. Розробка методичних рекомендацій, розробка дидактичного матеріалу та наочностей.

2.13. Організація та проведення внутрішньоучилищних заходів.

2.14. Впровадження передового педагогічного досвіду

2.15. Участь в обласних, Всеукраїнських конкурсах фахової майстерності

2.16. Участь у Всеукраїнських конкурсах педагогічної майстерності «Інноватика в освіті України», «Сучасні навчальні заклади», «Сучасна освіта в Україні» тощо.

2.17. Практична допомога майстрам-початківцям (систематична участь у проведенні засідань школи починаючого спеціаліста, педагогічних читаннях та конференціях).

3. Вимоги до особистості майстра в/н.

3.1. Наявність індивідуального стилю педагога

3.2. Наявність достатнього емоційно-позитивного ставлення до професійної діяльності та до учнів.

3.3. Вміння адекватно оцінювати психічний стан людини

3.4. Досконале володіння технікою саморегулювання в критичних ситуаціях

3.5. Здатність позитивно впливати на думки та бажання учнів

3.6. Досконале володіння елементами педагогічної майстерності