Четвер, 18.10.2018, 08:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Професійно-технічне училище №53 с.Войниха

Методична робота

 

Нова редакція навчальних програм

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

 

Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2016-2017 навчальному році

http://pty53.at.ua/load/pershij_urok_2016_2017/1-1-0-32

 

 

Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників і підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Головні завдання методичної роботи в навчальних закладах освіти визначено, виходячи з Державної національної програми “Освіта” (Україна ХХІ століття), “Національної доктрини розвитку освіти в України”, Концепції професійно-технічної освіти, Законів України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, а також “Положення про професійно-навчальний заклад”, “Положення про організацію навчально-виробничого процесу”, “Положення про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі” й інших нормативних документів.

Основними напрями методичної роботи в ПТНЗ є:

1) Формування педагогічної культури всіх працівників сучасної професійної школи, підвищення рівня педагогічної кваліфікації.

2) Комплексне методичне забезпечення предметів і професій, вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду професійної підготовки кадрів.

3) Удосконалення змісту професійної освіти, форм і методів організації навчально-виховної та виробничої діяльності на основі принципів гуманізації, демократизації, поєднання навчання з продуктивною працею та врахування особливостей різних типів навчальних закладів.

4) Вивчення, узагальнення та впровадження в навчально-виховний процес передового педагогічного та виробничого досвіду.

5) Вивчення нових інформаційних технологій (поряд з традиційними), форм і методів навчання, що визначають авторський характер викладання.

6) Оволодіння методикою педагогіки співробітництва, спільної творчої діяльності педагогічних працівників і учнів.

7) Формування професійної майстерності педагогічних працівників, поєднання їхнього стажування на підприємствах, підвищення кваліфікації на курсах з колективними та індивідуальними формами методичної роботи.

Основою розроблення та використання форм методичної роботи є різні методи діагностичного вивчення рівня професійної компетентності педагогічних працівників.

З метою здійснення єдиного підходу до вирішення певних проблем, аналізу колективної роботи, вивчення і поширення передового педагогічного досвіду, аналізу досягнень (недоліків) в роботі педагогічного колективу використовуються колективні форми методичної роботи, до яких слід віднести: педагогічну раду, інструкційно - методичні наради, методичні комісії, теоретичні та практичні семінари, школи викладача-початківця (майстра виробничого навчання), школи професійної (фахової) майстерності, передового досвіду, науково-практичні конференції, педагогічні читання.