Неділя, 19.05.2019, 10:15
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Професійно-технічне училище №53 с.Войниха

Перелік досягнень

ПЕРЕЛІК

педагогічних досягнень на присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів

а) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»

1. Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2.Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3.Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4. Доповіді на педагогічну тематику (не менше «3»)

5. Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «3»)

6. Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «3»).

7. Розробка дидактичних матеріалів (не менше до «3» тем)

8. Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «3»).

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).

 

б) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»

1. Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2.Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3.Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4. Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5. Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6. Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7. Розробка дидактичних матеріалів (не менше «5» тем)

8. Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).

 

в) Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

1. Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2.Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3.Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4. Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5. Розробки відкритих уроків з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6. Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7. Розробка дидактичних матеріалів (не менше «5» тем)

8. Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з дисципліни (предмета).

10. Розробки методичних рекомендацій, розроблених відповідно до поставленої проблеми

 

г) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання ІІ категорії»

1. Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2.Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3.Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4. Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5. Розробки відкритих уроків виробничого навчання з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6. Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7. Розробка дидактичних матеріалів (не менше «5» тем)

8. Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з виробничого навчання

10. Звіт про працевлаштування випускників

 

 д) Педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії»

1. Анотація досвіду, (відповідно до поставленої проблеми).

2.Творчий звіт «Від атестації до атестації»

3.Індивідуальний план самоосвіти в міжатестаційний період (відповідно до поставленої проблеми)

4. Доповіді на педагогічну тематику (не менше «5»)

5. Розробки відкритих уроків виробничого навчання з використанням інноваційних технологій (не менше «5»)

6. Розробки відкритих виховних (позакласних) заходів (не менше «5»).

7. Розробка дидактичних матеріалів (не менше «5» тем)

8. Розробка наочностей виконаних у міжатестаційний період (не менше «5»).

9. Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з виробничого навчання

10. Звіт про працевлаштування випускників

11. Розробки методичних рекомендацій, рецензованих установами вищого рівня (відповідно до поставленої проблеми)