12:43 Декада бібліотеки - 2019 | |
З 1.10. по 10.10.2019 р. в ТВСВ МЦППЗЗВ була проведена Декада бібліотеки Мета. Утвердити значимість ролі бібліотеки в сучасному навчальному закладі та суспільстві взагалі, сприяти гармонійному розвитку особистості та популяризації читання. В рамках Декади були проведені такі заходи:
З метою популяризації літератури різних жанрів присутнім у віршованій формі були запропоновані «ліки» у вигляді книг від осінньої депресії, страху, сердечних недуг, для активізації клітин головного мозку та вітамінний комплекс. А «таблеткою» від осінньої депресії прозвучала гумореска А. Устименка «Читач».
Під час уроку учні дізналися про найстародавнішу бібліотеку Ашшурбаніпала, якій близько 3500 років, книгозбірню фараона Рамзеса ІІ, найбільшу бібліотеку античності – Олександрійську, Ярослава Мудрого при Софійському соборі у Києві. Цікавою була відео мандрівка визначними бібліотеками світу та України.
Під час заходу обговорювалось питання гуманного та відповідального ставлення до тварин, яких приручили. Бібліотекар розповіла юнакам та дівчатам цікаві історії про вірність та відданість тварин своїм господарям, про надзвичайний прояв мужності собак при порятунку людей. Класний керівник групи №32-КК Галізіна С. М. повідала про свого чудового собаку Соломона, якого вона взяла на перетримці в Лубнах. Учні поділилися своїми розповідями про домашніх тварин.
Учасниками вікторини були учні групи №12-КК, які продемонстрували та поглибили свої знання про життєвий і творчий шлях зачинателя нової української літератури І. П. Котляревського. Найактивнішими серед учасників заходу були Темченко Ніколетта та Симоненко Дмитро.
Захід відбувся у Войнихівській сільській бібліотеці. Бібліотекарі Фенько Л.П. і Піщаленко О.О. розповіли юнакам та дівчатам про визначні історичні пам`ятки та події Лубенського краю. Наприкінці заходу відбувся огляд книжкової виставки «Рідний край – частинка України».
Виставка розкриває тему історії українського козацтва, даючи відповіді на запитання вікторини. Вона стимулює пізнавальну активність та інтерес до читання. | |
|
Всього коментарів: 0 | |